2013. január 27., vasárnap

Boldog hetek (4/52)

Szép jövő hetet kedves Errejárók!
Gondoltam előre küldök egy kis várakozással teli pozitív hozzáállást a jövő hétre! Általában nem nagyon szeretjük a hétfőt, hát mostantól ő se legyen mostohagyerek, nem igaz?
 
Az elmúlt hét nagyszerűen telt, majdnem minden este tudtam kicsit kézimunkázni, kreatívkodni a gyerkőceimmel. A kollégáimtól mindig megkapom, hogy nekem mennyi időm van ilyesmire. Valójában nem is értem a csodálkozásukat, mert úgy gondolom, hogy az embernek arra van ideje, amire szakít, és ha nagyon szeretne valamivel foglalkozni, akkor igenis megtalálja az alkalmas időt, hogy azzal foglalkozzon. Egyébként is úgy érzem, hogy akkor vagyok igazán önmagam, ha alkotómunkával foglalkozhatom.
 
A hétvége is sok csodás dolgot tartogatott számomra, tegnap például átélhettem életem első Hangfürőjét. Nagyon békés és nyugtató hatású volt számomra, a hangok, amiket a meditáció alatt megszólaltattak, egészen nagy hatást gyakoroltak rám. (Sajnos nem tudok róla linket beszúrni, mert amiket találtam egyik sem olyan tökéletesen, mint amin én részt vettem. :-( ) 
 
Ma egy régi barátnőmmel és a gyerekeivel mentünk közösen egy nagyon jó kis fürdőhelyre Tamásiba. A kis jelzőt itt szó szerint kell érteni, mert a hely valóban nem nagy, de annál hangulatosabb. Nem rég nyitották meg, a gyerekeknek csúszda, élményfürdő, az idősebbeknek 3 gyógyvizes medence és szaunavilág a választék, kinek-kinek ízlése szerint. :-) Jó kis nap volt!
 
Most pedig essen szó a kézimunkáról is. :-D 
Néhány olyan dolgot  is hoztam, amit még ünnepek előtt készítettem a gyerekeknek. Két kis télies koszorú, kicsit patchwork, kicsit horgolás.
Következzen hát a két ajtó/ablakdísz:
 
 
 
 




A múlt héten készült ez a double scallop karkötő, kérésre szép rózsaszínben, remélem szerencsét hozott a viselőjének. :-)
Egyszerű és nagyon mutatós darab.


Sok minden van még félkész állapotban, és sok mindent kell még lefényképeznem, úgyhogy jövő héten újra várlak Benneteket szeretettel.


                      Szerető öleléssel,

                                    NeNcsi

0 megjegyzés: