2013. január 20., vasárnap

Boldog hetek (3/52)


Ismét sok minden történt a héten, sokat dolgoztunk, a nagyok megkapták a bizonyítványaikat, izgultunk nagykislányért a felvételi miatt. Nagykisfiúnak megvan a pontos időpont, amikor megkezdi az ovit. Szokás szerint sűrű napjaink voltak, de ez így van rendjén.

Lefotóztam a két kisebbet... Az ilyen és hasonló pillanatokat szeretem megőrizni, amikor nincs veszekedés, teljes egyetértésben, nagy türelemmel tanítja a nagy a kicsit.

Készül a muffin. :-)



Nagykislány tegnap délelőtt írta a kiválasztott gimiben a felvételijét és arra kért, hogy várjak rá az iskola előterében. Ennek kapcsán kaptam az alkalmon és természetesen vittem magammal két gombolyag fonalat feszültség-levezetőnek. Találtam is gyorsan mintákat, amit megint úgy éreztem, hogy muszáj kipróbálnom. :-D

Két nyakmelegítőt kezdtem el, az egyiket fáradt sárga, a másikat pedig élénk ciklámen színben. (A kép persze lámpafénynél készült, le kell szoknom erről...)


Remélem a héten elkészülök velük és meg tudom mutatni őket a lánykáim nyakában is.

Szerető öleléssel,
NeNcsi!

0 megjegyzés: