2013. január 13., vasárnap

Boldog hetek (1-2/52)

 
 
Ismét itt vagyok, boldog új évet mindenkinek! Most már tényleg nagyon-nagyon régen jártam erre, hogy megmutassam, miket készítettem az elmúlt időben. Mert természetesen sok mindent horgoltam,  (mert nekem ez olyan, mint a kábítószereseknek a drog) elsősorban apróságokat, amik gyorsan elkészültek, hogy hamar lássam az eredményt, és gyorsan tudjak örömködni az elkészült munka felett.
 
Sok minden készült tavaly, de most mégis az idei két hét termését hoztam el Nektek. (Elnézést is kérek előre a képek minőségéért, mert eddig mindig az volt a baj, hogy hol nem volt jó a fényképezőgép, hol nem volt elég fény, hol nem volt elég idő, úgyhogy most úgy döntöttem, a telefonommal fényképezek, és ha a fene fenét eszik is, akkor is készítek egy bejegyzést végre!):
 
Először is kisnagyfiúnak készüt ez a baglyos párna, nagyinégyzetekből. Hozzáteszem, most bagolyinvázió :-) van nálunk, rengeteg készült belőlük mindenféle formában.

 
 
 
 
 
 
Egy másik régi vágyam vált valóra, amikor maradék karácsonyias anyagból tegnap ezt a horgolt szélű kispárnahuzatot csináltam magamnak. Mit mondjak? Lesz még folytatás, eszméletlenül tetszik!!
 
 

 
Végül, de nem utolsó sorban, egy kedves kolléganőm kislányának, készült utókarácsonyi ajándékként ez a tűpárna, és a kis bagolyka.
 

Szerető öleléssel,
                                              NeNcsi!
 
 

2 megjegyzés:

Eta írta...

Jók a baglyok. :o)

NeNcsi írta...

Köszönöm, és ez még csak a kezdet... :-P