2010. október 23., szombat

Variációk egy témára - sapi 2.

Már háromszor bontottam vissza...

Azt hittem, hogy sosem leszek vele kész, mert egyszer kicsi lett, aztán meg nagy, végül harmadszorra csak sikerült eltalálnom a méretet.  Olyat szerettem volna így elsőre, ami  az én méretem, hogy lássam, mégis milyennek kell lennie, hogyan áll rajtam, egyáltalán viselhető-e. Végül elkészült, és szerintem egy divatos kis darab lett belőle.
Az anyaga 100% merinó gyapjú, az általam fogalmazott legvastagabb fonalból, de az ajánlástól eltérően nem 6-os horgolótűvel, hanem 7-essel készült, mert  így volt olyan esése az anyagnak, amilyet szerettem volna.
Nagyon jó kis minta, szerettem horgolni.  A virágot, ami díszíti, a múltkor találtam ki, mikor a kivizöld francia sapka készült, még jó, hogy leírtam a mintáját, mert most nem tudtam volna reprodukálni. Igaz, így sem lett tökéletesen olyan, mint az első, mert véletlenül a két nagyobb virág hatszirmúra sikerült, de sebaj, ettől egyedi.:)



Ha valaki szeretne ilyet magának, kosarába rakhatja a Boltocskámban.
A szín, illetve a méret ezen túlmenően csak megbeszélés kérdése.:)
Színválaszték: Extra Merino Big

0 megjegyzés: