2010. október 11., hétfő

A meglepetés

Pár bejegyzéssel ezelőtt írtam róla, hogy van egy dolog, ami miatt nagyon izgatott vagyok, de akkor még nem árulhattam el, hogy mi is az. A sok tervezés, szervezés, levelezés, telefonálás eredményeképp eljutottam arra a pontra, hogy végre bemutathatom.
Ünnepélyesen bejelentem, hogy a tegnapi nappal elindult az eddig titokban tartott projekt, megnyitott a kis fonalboltocskám, melyet a http://fonalvarazs.hu/ címen érhettek el.

Amit nálam találhattok:
- kiváló prémium minőségű merinó gyapjú fonalak különféle vastagságban,
- horgolótűk,
- kötőtűk (sima, harisnya-, és körkötőtűk),
- kézimunka ollók,
- varrókosarak

Az árukészlet folyamatosan bővül, megéri folyamatosan figyelemmel kísérni.
Szeretném, ha idővel az egyik kedvenc fonalkuckója lenne azoknak, akik a horgolást, illetve kötést úgy szeretik, mint én.
Ezért is kérek minden kedves ide látogató kézimunkarajongót, hogy a blogján rakja ki a webáruház képét és hivatkozását, legyen minél több lehetőség a válogatásra.

Nyitási akció!

10% kedvezmény minden Extra Merino Big fonal (Merino gyapjú fonalak/Vastag(L/XL)) vásárlása esetén a 2010. október 31-ig beérkezett megrendelésre!

Nemsokára játék is indul, melyen szívesen látok mindenkit!

0 megjegyzés: