2010. március 17., szerda

Ma sütöttem is, varrtam is, horgoltam is...

A tanítónénink már nagyon aggódott, hogy mi lesz a pillangószárnyakkal. Ugyanis pénteken előadás lesz az iskolában és a másodikas kislányom lepke lesz a darabban. Igaz, hogy kaptunk egy szárnyat, de jobbnak láttam, ha olyat készítek, ami könnyű, és a mi szánk íze szerint való.

Ráadásul a kislányomnak holnap lesz a 8. szülinapja, ezért az iskolába is kellett sütnöm valamit. Így készült még délután egy tepsi kakaós szelet tészta, amit kis pogácsaszaggatóval kiszaggattam, félbevágtam, majd sárgabaracklekvárral megkentem. Porcukorból és meggyléből készült a cukormáz a tetejére és apával hozattam gyümölcsös rágócukrot (régen Tutti-Frutti) - most azt sem tudom, mi a becsületes neve - és abból alkottam a kis tortácskák tetejére egy-egy rózsát. Remélem sikere lesz..

Íme itt van a mai nap terméséről egy kép, ami nem igazán lett jó, mert most fényképeztem.

0 megjegyzés: