2010. március 6., szombat

A kezdet....

Annyi szépet láttam eddig blogokon, gondoltam én is belevágok, hátha kisül belőle valami jó. Nézzétek el nekem a (remélhetőleg kezdeti) bénázásokat.
Rövidesen összegyűjtöm az általam készített apróságokat és feltöltöm.

Érdekes dolog a kreatívkodás...legalábbis nálam ez érdekesen nyilvánul meg.
Mindig összefügg egy-egy új családtaggal. Bár lehet, hogy idő függvénye az egész. Legutóbb akkor éreztem ekkora indíttatást erre, amikor a második leánykám megszületett.
Most a harmadik gyerkőcöt várom, és csillapíthatatlan vágyat érzek arra, hogy horgoljak, kössek, varrjak, vagy bármi, amivel kiélhetem magam.

Egyenlőre ennyi, de nemsokára folytatom, mert már késő van, és a pocakom azt mondja, hogy Anya, menjünk aludni!!! - ezért jó éjt mindenkinek.

0 megjegyzés: