2012. február 22., szerda

Ollótartó

Néhány hete az én drága lánykáim sikeresen eltüntették a körömvágó ollónkatmat, és a körömreszelőnketmet, a szemöldökcsipeszemmel együtt. Jó sokáig kerestem...
Na igen, ezzel jár, ha a gyerekek egyszer csak elkezdenek felnőttesedni. Elcsórják anyu szemfestékét, ruháját, fülbevalóit, a magassarkújában tipegnek esetlenül.

Ennek köszönhetően a következő alkalommal, amikor a Müllerben jártam beszereztem nekik saját, külön használatú körömvágó készleteket, az eddig használtat pedig megkapta apu, aki nagyon örült, hogy végre, végre nem kell állandóan keresgélni a körömvágó ollót. :-)
Magamnak a készlet elemeit vettem csak meg, mert tartóztathatatlan késztetést éreztem, hogy megvarrjam magamnak ezt a kis apróságot:





Remélem tetszik, mert nekem naggggggggyon! :-)

0 megjegyzés: