2012. február 26., vasárnap

Finomságok vs. sapkák

Nem nagyon van időm szokás szerint, de egy icipicit muszáj minden nap olyan dologgal foglalkoznom, ami nem szám, táblázat, kimutatás, meg hasonló száraz, realisztikus dolog.
Ilyen nekem a kézimunkázás mellett a sütés. Szoktam mondani a munkahelyemen, ha tudom, hogy éjjel sokáig kell dolgoznom, akkor nyugodtan nekiállok kelttésztát sütni, mert tudom, hogy bőven belefél az éjszakába. Így két legyet ütök egy csapásra, mert a kis családnak is van frissen sült reggelije, aminek aztán mindenki nagyon tud örülni. :-)

Sütöttem mostanában molnárkát:


kenyeret:



baconos-leveles stanglit:



sós perecet/karikát:


és persze muffint minden mennyiségben és változatban, de róluk nem tudtam képet készíteni, mert még mielőtt eljutottam volna oda, hogy kezembe vegyem a fényképező gépet, 1-2 süti árválkodott csak a tányéron.


És hogy kicsit a kézimunkázásról is essen szó. :-D
Az úgy kezdődött, hogy jó régen vettem magamnak 10 gombolyag bordó Schachenmayer Glanzperle fonalat kipróbálásra.
Három  Két sapkát horgoltam belőle. Ami igaz, az igaz, nem mindegyikkel vagyok teljesen megelégedve, dehát nem sikerülhet minden egyforma jól. Kipróbáltam más stílust is, mint az eddigiek, de nem tudom.... döntsétek el Ti:

Az első:




A második:






0 megjegyzés: