2010. december 8., szerda

Kétségtelen......megfertőztek

A megoldás végig itt hevert a lábam előtt. Tudni illik nálunk karácsonykor soha nincs szaloncukor, azon egyszerű oknál fogva, mert nem szeretjük. Annak idején, még a kezdetek kezdetén volt néhány próbálkozásunk, de azon kívül, hogy betettünk egy tállal a fa alá, illetve raktunk egy tányérral az asztalra, meg párat a fára, végül mindig a szemetesben végezték a méregdrága szaloncukrok.
A blogok között jártamban-keltemben jöttem csak rá a megoldásra, mikor megláttam, a Naomi által gyártott gyönyörűségesebbnél gyönyörűségesebb textil cukikat, hogy ilyet éninénisénis csinálok, és akkor nem leszünk szaloncukortalanok. Úgyhogy hagytam magamon elhatalmasodni a fertőzést, és gyorsan kiszabtam pár csík anyagot, és szépen előkészültem a cukorkészítéshez.

A tegnap este kisnagylánnyal hirtelen elkészített cukrok, és a még elkészítésre várók hozzávalói:


A kész választék:


Szaloncukrot valaki?

Karamellás, marcipános, rumosmeggyes, csokis...........hmmm, de finom!

0 megjegyzés: