2010. december 16., csütörtök

A hendim új ruhája

Úgy gondoltam mivel annyi a munkám, hogy a fejem búbjáig ér és ki sem látszom belőle, meglepem magam valamivel. Ez természetesen mindig akkor jut eszembe, mikor ilyesmire egyáltalán nem lenne szabad, hogy időt szakítsak mert ennél sokkal, de sokkal fontosabb dolgokkal kéne foglalkoznom. Tehát fogtam magam nekiláttam, hogy a telefonomnak ruhát készítsek, úgyis hideg van ott kint, ne fázzon szegény. Volt még itthon maradék fonalam, mert az - gondolom nálatok is - mindig van bőven, és villámos gyorsasággal (két este alatt :)) csináltam magamnak egy egyszerű kis tokot.

Íme:


Kicsit hasonlít Rudolfra a rénszarvasra, nem?

Szeretem az ilyen könnyen és gyorsan elkészíthető apróságokat, mert szomjazom a sikerélményre, nem tehetek róla. Azért is készülnek nálam a nagyobb lélegzetvételű dolgok rendkívül lassan, pályafutásukat UFO (unfinished object) - ként befejezve.

0 megjegyzés: