2012. április 10., kedd

Ez történt hétvégén

A húsvét végre nem volt eseménytelen, annak ellenére, hogy vendégek nem voltak nálunk, de nagyon sok minden készült ez alatt a pár nap alatt:

Egy hadseregnyi újabb csibe mellett megszülettek még ezek a tündéri0 kis nyuszkók is:


Azóta is harc folyik a gyerekek között értük. :-)

Ezeket a hímes tojásokat én festettem vöröshagymahéjjal, nagykislány és kisnagylány cifrázták.
A fénykép sajnos nem sikerült túl jól, de a tojások annál inkább.



Ezen kívül nagyon finom snidlinges krémsajtot készítettem a reggelihez.
Ehhez egy 450 g-os tejfölt használtam. Még mielőtt elkezdtem volna vele dolgozni vele, kiszúrkáltam hústűvel a doboz alját, hogy ki tudjon folyni az író. Ezután sóztam, snidlinggel ízesítettem és jól összekevertem a tejfölt, majd 1 napra letakarva és egy konzervdobozba állítva (egy műanyag kupakra, hogy ne álljon az íróban) magára hagytam 1 napra.
Ha mascarponet akarsz szinte fillérekből, ugyanezt az eljárást kövesd, csak ízesítés nélkül és 2 napra.
  

A doboz így néz ki:

És már konyhakészen, mondhatom isteni lett.


És a felsorolásnak még nincs vége, csak azokról még nem készült fénykép... Na mindegy, majd legközelebb.




0 megjegyzés: