2011. április 10., vasárnap

Díjak

Kedves Belinda, Eta, Csilka, Eta, Hajni, Kankaleen!


Nem is tudom, hogy írjam le, mennyire megtisztelve érzem magam, az általatok küldött díjak miatt. Jól esik az embernek, ha az, amit csinál másoknak is tetszik.

Nagyon aranyosak vagytok, hogy rám gondoltatok, és gyorsan le is írom, hogy ne haragudjatok, hogy csak most kerítek sort a válaszadásra. Annyira sűrű volt ez az utolsó 2 hónap, hogy csak most jutottam el odáig, hogy a bloggal is foglalkozzak újra, pedig mennyire hiányzott!



Amit Etától kaptam:







Következzék az a díj, amit három kedves bloggertől is megkaptam, Belindától, Hajnitól, Csilkától.




És következzen utoljára, de nem utolsó sorban Kankaleen-tól kapott díjam:






Köszönöm Nektek!

Minden kedves ajándékozótól elnézést kérek azért, hogy a díjat nem adom tovább, de majdnem beleestem abba a hibába, hogy csak az volt a fontos, hogy meglegyen a 7, a 3, a 10 blog, közben nemegyszer belefutottam abba, hogy a blogra, ahová küldtem volna a díjat, ki volt írva, hogy nem szeretne a blogger díjat kapni.
Ezért úgy döntöttem, hogy a díjakat önző módon megtartom magamnak.

Nektek pedig küldök egy nagy ölelést, amiért ilyen kedvesek voltatok hozzám.