2010. június 27., vasárnap

Régen készült játékok




Szánom-bánom nagyon régen írtam Nektek. Ezúttal kárpótolni próbálok mindenkit azzal, hogy megkerestem egy-két olyan játékot, amit most mutatok meg, de már régen készítettem.


Elsőnek bemutatom Brumit, akit egy hideg téli estén varrtam, és másnap nagy örömet okozott a kislányomnak. Azóta az egyik szeme kicsit kilazult, ezért most, hogy ismét előkerült őkelme meg is kell javítanom, hogy jól lásson szegény. Később Bruminak testvére is lett, de ő most úgy elbújt, hogy nem találjuk. Talán szégyenlős és nem szeretné, hogy lefényképezzem:





Másodikként következzen Bubi, aki egy medúza kislány, őt még pocakosan horgoltam, neki is van egy testvére, akinek citromsárga virág van a fejecskéjén. Ő is elbújt. Lehet, hogy a mackótestvérrel együtt a rejtekhelyükről figyelnek minket, ahogy a tesókat fényképezzük:



0 megjegyzés: