2010. április 26., hétfő

Babatakaró - másképpen

Tegnap Kiserinek hála elkészítettem azt a babatakarót, hordozót, vagy nem is tudom, minek nevezzem, amit az első hűvösebb napokon használni szeretnék, ha a kicsi megszületik. Amikor apa meglátta a szabásmintát, elég értetlenül állt felette, nem igazán tudta elképzelni, hogy mi is lesz ebből.
Szerintem nagyon praktikus, jól használható 'ruhadarab'. Arra gondoltam, hogy még egy kicsit feldíszítem, mert nem az igazi, hogy a tépőzárak varrásai látszanak, és a kis feje feletti részre is kéne még valamit tenni, hogy még aranyosabb legyen. Ettől függetlenül nagyon meg vagyok vele elégedve.














Annyira szuper, mert a lábkiképzésének hála be lehet benne kötni a babót a babahordozóba.
Ha valaki kedvet kapna a megvarrásához, képeket kiserinél láthat még, a szabásmintát pedig innét töltheti le.

0 megjegyzés: